dinsdag 17 juni 2014

draaien in een rondje

Hallo daar,
Deze keer heb ik eens een leuke ideetje opnieuw geprobeerd. vroeger had ik het ook al eens geprobeerd maar dat was niet helemaal gelukt. Dit keer heb ik gebruik gemaakt van mijn ronde dies van simonsaysstamp. Doordat het bovenste papier omhoog is gezet met foam blokjes, kan je het diertje laten  rond  draaien. Dit doe je door een knoopje of een rosse centje te nemen. op het rosse centje of knoopje plakje weer een foam blokje en dan je diertje. nu kan je diertje rond draaien. ik vind het echt een super leuk idee en je kan er alle kanten mee uit. Het geeft een veel leuker en speelser effect aan je kaart. deze keer heb ik niet alleen een kaart gemaakt. Mijn jongere zusje, Katrijn, wou al heel lang een kaartje mee maken. Ik vond dit wel een leuk kaartje om dan eens samen met haar te maken. het kaartje met de uil is die van mij en de andere met de koe, is die van mijn zus. Ze is nu super trots op haar kaart, en wou dat ik hem op mijn blog zetten, dus daar meer, hier is hij dan.
Hopelijk proberen jullie het ook eens uit ;)
Groetjes,
Marika x
                                                                                                         

Geen opmerkingen: